خرید درب فلزی تک لنگه

۱ بازديد
خرید درب فلزی تک لنگه برای ورودی ساختمان ها باعث افزایش ایمنی مستاجرین می شود. یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات در بین انواع درب منزل، درب های فلزی تک لنگه می باشد که برای اماکن مسکونی، مغازه ها، ادارات و ... مورد استفاده قرار می گیرد.
درهای فلزی تک لنگه به ​​سمت راست یا چپ، به سمت داخل یا خارج باز و بسته می شوند. خرید درب فلزی تک لنگه کیفیت و ایمنی از عوامل مهم برای هر مصرف کننده است. گروه صنعتی بذرمهر یکی از تولیدکنندگانی است که با استفاده از فناوری های نوین و دقت بالا و طرح های متنوع درب های فلزی مستحکم و مطمئن را تولید و عرضه می کند. گروه صنعتی بزرگمهر بدون شک انتخاب مناسبی برای ارائه انواع درب های فلزی با بالاترین کیفیت و امنیت بالا می باشد.
درهای فلزی در ورودی ساختمان اولین مانع ورود افراد مختلف و سارقان است. گروه صنعتی بزرگمهر به عنوان تولید کننده انواع درب های فلزی لیزری، محصولاتی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به مشتریان گرامی ارائه می دهد. استفاده از انواع درب فلزی بزرگمهر را به عنوان بهترین راه حل برای جلوگیری از ورود افراد ناخواسته و تضمین امنیت محل خود توصیه می کنیم. قیمت درب فلزی بزرگمهر به نوع و سایز درب بستگی دارد. به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و قیمت پایین، استفاده از درب های فلزی عریض در ورودی ساختمان توصیه می شود.

خرید درب فلزی مستقیم از کارخانه

۱ بازديد
درب تک فلزی بزرگمهر شیک با خرید درب فلزی مستقیم از کارخانه دو سال گارانتی و کیفیت بالا در سه طرح منحنی ساده با کتیبه تولید و عرضه می شود. درب فلزی نیمه لولایی شیک با بیش از 130 طرح مختلف در سایزهای استاندارد و سفارشی قابل طراحی و ساخت می باشد. امروزه از درب های فلزی تک بال در مصارف مختلفی از جمله درب مغازه، درب ورودی ساختمان و درب لابی به طور همزمان و ... استفاده می شود.
درب پارکینگ فلزی مدرن
درب فلزی شیک یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای تضمین ایمنی و امنیت محل است. همچنین درب پارکینگ استیل گزینه ای جذاب برای ایجاد ظاهری زیبا و منحصربفرد به عنوان درب پارکینگ ساختمان است، زیرا طرح ها، اشکال و رنگ های متنوعی برای انتخاب طرح مناسب برای نمای ساختمان ارائه می شود که این هماهنگی زیبایی آن را افزایش می دهد. . نمای ساختمان.

درب فلزی یک و نیم لنگه

۱ بازديد
درب فلزی ورودی ساختمان اولین سد در مقابل ورود افراد مختلف و سارقان است. گروه صنعتی بزرگمهر تولید کننده انواع درب لیزری فلزی محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. درب فلزی بزرگمهر به عنوان بهترین راه حل برای جلوگیری از ورود افراد ناخواسته و تضمین ایمنی ساختمان توصیه می شود. قیمت درب فلزی بزرگمهر بسته به نوع درب و ابعاد آن متفاوت است. به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و همچنین قیمت مناسب، پیشنهاد می شود از درب فلزی بزرگ برای ورودی ساختمان استفاده شود.
دروازه فلزی دو و نیم لنگه مدرن بوزرمهر با دو سال گارانتی و کیفیت درب فلزی یک و نیم لنگه بالا در سه طرح ساده قوس دار طراحی و عرضه می شود. تقریباً یک و نیم درب فلزی لولایی مدرن را می توان در بیش از 130 طرح مختلف در اندازه های استاندارد و سفارشی طراحی و تولید کرد. امروزه از درب های فلزی یک و نیم لنگه در کاربردهای مختلفی از جمله درب مغازه، درب ورودی ساختمان و درب لابی به طور همزمان استفاده می شود.

درب فلزی ورودی ساختمان شیک

۲ بازديد
درب فلزی ورودی ساختمان اولین مانع ورود افراد مختلف و سارقان است. گروه صنعتی بزرگمهر تولید کننده انواع درب فلزی لیزری محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. استفاده از درب فلزی ورودی ساختمان شیک بزرگمهر به عنوان بهترین راه حل برای جلوگیری از ورود افراد ناخواسته و تامین امنیت ساختمان توصیه می شود. قیمت درب فلزی بزرگمهر بسته به نوع درب و سایز آن متفاوت است. استفاده از مواد اولیه با دمای بالا و همچنین استفاده از درب فلزی بزرگ برای ورود به ساختمان به دلیل قیمت مناسب توصیه می شود.
درب فلزی تک لنگه شیک بزرگمهر به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات درب فلزی گروه صنعتی بزرگمهر شناخته می شود و در مصارف مختلفی از جمله درب های خارجی، درب باغ و ویلا و درب های داخلی ساختمان های تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. قابلیت طراحی و تولید سه چیز ساده، منحنی و حکاکی شده را دارد. همچنین می توان آن را در اندازه های استاندارد و سفارشی سفارش داد.

مزایای درب حیاط فلزی

۳ بازديد
تنوع انواع درب فلزی و درب های ورودی در ساختمان با توجه به طراحی بسیار زیاد است به طوری که می توان گفت مدل پاسیو یا مدل مناسب درب ساختمان برای هر سبک و با سلیقه وجود دارد. انواع طرح ها و مدل های درب و درب فلزی ساختمان نه تنها برای ظاهر در نظر گرفته شده است، بلکه از نظر نوع متریال استفاده شده و نوع پوشش نیز مورد استفاده قرار می گیرد. و رنگ گروه صنعتی بذرمهر تولید کننده پیشرو در انواع درب استیل، درب ساختمان و انواع درب استیل ایمن و مقاوم می باشد. تنوع محصولات این مجموعه به قدری خوب است که نیاز هر مشتری را برآورده می کند.

درب فلزی رول آپ

۲ بازديد
درب های استیل رولینگ نیز جزو گروه انواع درب های فلزی برقی هستند که به صورت الکترونیکی به صورت خودکار باز و بسته می شوند. سرعت باز و بسته شدن رول بالاست به همین دلیل استفاده از این نوع درب در مناطق پر رفت و آمد رواج دارد. درب های فولادی نورد عمدتاً در اماکن صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.
درب ریلی یا درب کشویی نوع دیگری از درب فلزی است که روی دو ریل کشویی و باز و بسته می شود. سرعت باز و بسته شدن این درب ها سریع و آسان است، بنابراین در مکان های پرتردد و مکان های با فضای محدود استفاده می شود. از جمله رایج ترین کاربردهای درب های فلزی ریل می توان به درب ساختمان های مسکونی، ورودی انبارها، آزمایشگاه ها، مکان های صنعتی و تجاری اشاره کرد.

کاربرد در فلزی برای انواع ورودی ها

۳ بازديد
تنوع درب های فلزی پاسیو و مدل های درب ورودی از نظر طراحی بسیار زیاد است، بنابراین یک پاسیو یا مدل ورودی متناسب با هر سبک و سلیقه ای وجود دارد. انواع طراحی و تنوع درب های آهنی پاسیو و ورودی ساختمان نه تنها از نظر ظاهری، بلکه در نوع متریال استفاده شده و نوع روکش نیز متفاوت است. و رنگ گروه صنعتی بذرمهر تولید کننده پیشرو در انواع درب آهنی پاسیو، انواع درب فلزی  ورودی و انواع درب آهنی مستحکم و بادوام می باشد. درب فلزی تنوع محصولات این مجموعه به قدری زیاد است که نیاز هر مشتری را برآورده می کند.
یکی دیگر از عواملی که بر کیفیت و ظرافت کار تاثیر بسزایی دارد، تجهیزات و ابزار مورد استفاده در بخش فنی برای ساخت محصول است. گروه صنعتی بزرگمهر با تجهیز خط تولید به جدیدترین ابزار و ماشین آلات پیشرفته و استفاده از تکنولوژی برش CNC قادر است آثار هنری زیبایی از فولاد سخت و سرد خلق کند. - دستگاه جوش قدیمی، بدون نقطه جوش روی در. متاسفانه در نمونه های ساخته شده در کارگاه جوشکاری که سطحی کاملا ناهموار و برآمده را نشان می داد این نکته رعایت نشد. این به وضوح از بالا قابل مشاهده است.

درب فلزی ریلی

۳ بازديد
درب فلزی ریلی یا درب های کشویی از دیگر انواع درب های فلزی هستند که به صورت کشویی روی دو ریل قرار گرفته و باز و بسته می شوند. سرعت باز و بسته شدن این درب ها سریع و آسان است و از این رو در مکان های پرتردد و مکان های با فضای محدود استفاده می شود. از متداول ترین کاربردهای درب های آهنی می توان به کاربرد درب های ساختمان های مسکونی، درب مغازه ها، آتلیه ها، شرکت ها و درب های تجاری جزء مجموعه درب های برقی و از زیرگروه های درب فلزی که از برق و صورت استفاده می کنند اشاره کرد. سیستم های مکانیکی به طور خودکار باز و بسته می شوند. با توجه به سرعت بالای باز و بسته شدن درب های غلتکی، این نوع درب از محبوبیت بالایی برخوردار است. درب رول آپ برای مناطق مرتفع مناسب نیست. انواع درب فلزی  رقی عمدتاً در مناطق صنعتی و تجاری استفاده می شود. در مواردی که اندازه ورودی خانه بزرگ است و یا ابعاد ورودی خانه درست نیست، درب گرد بهترین انتخاب است.

انواع درب فلزی شیک

۳ بازديد
گلخانه برای تمامی مزارع کشاورزی و سبزیجات مناسب است و در مکان هایی که ساخت سرپناه در طبیعت مشکل است و یا زمان زیادی برای ساخت خانه یا ساختمان با استفاده از ساندویچ پانل نیاز است می توان از آن استفاده کرد که مزایای زیادی دارد. . درب فلزی مکان های نامناسب یا زندگی در مناطق دورافتاده، عدم تخصص، محدودیت زمانی و ... استفاده از ساندویچ ساز گزینه مناسب و مفیدی برای کاربران است. اتاق نشیمن ساندویچ پانل را می توان با امکاناتی مانند حمام و آشپزخانه ساخت. کانکس ویلایی ساندویچ پانل در ابعاد و پلان های متغیر قابل سفارش می باشد. انواع درب فلزی کلیه قطعات کابین ویلایی ساندویچ پانل مورد نیاز مشتریان عزیز در کارخانه ساخته شده و مونتاژ و در محل مورد نظر خود تحویل داده می شود.

درب ورودی فلزی

۳ بازديد
درب فلزی ورودی ساختمان اولین سد در مقابل ورود افراد مختلف و سارقان است. گروه صنعتی بزرگمهر تولید کننده انواع درب فلزی لیزری محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به مشتریان عزیز ارائه می دهد. درب فلزی بزرگمهر به عنوان بهترین راه حل برای جلوگیری از ورود افراد ناخواسته و ایمن نگه داشتن ساختمان توصیه می شود. قیمت درب فلزی بزرگمهر بسته به نوع درب و ابعاد آن متفاوت است. با توجه به استفاده از مواد اولیه مرغوب و قیمت مناسب، استفاده از درب های فلزی بزرگ ورودی ساختمان توصیه می شود.
گاراژ فلزی پارکینگ که به عنوان دروازه دو لنگه نیز شناخته می شود، از دو برگ مجزا تشکیل شده است که هر کدام می توانند مستقل از دیگری باز و بسته شوند. گیت های پارکینگ در ورودی ساختمان ها و در ورودی یا خروجی وسایل نقلیه نصب می شوند. در ساختمان های شمالی که حیاط در ابتدای ورودی بنا قرار دارد معمولاً درهای دوتایی همراه با یک در ورودی ساختمان را تشکیل می دهند و به همین دلیل به آنها پارکینگ یا دو درب حیاط نیز می گویند. مقاوم ترین درب های حیاط، پارکینگ و گاراژ درب های فلزی هستند. گروه صنعتی بزرگمهر از تکنیک های برش لیزری برای تولید انواع درب فلزی لیزری استفاده می کند و با ایجاد نقش های زیبا بر روی صفحات فلزی، ورودی زیبا و جذابی را برای ساختمان ایجاد می کند.